• Bergüdaş - Mihenk Taşı (yi yeka)




    Bergüdaş Canlılığın Ötesinde Albümü 7. şarkısı:

    bugün yine günlerden cennet
    ıslak toprak içinde yürüyene
    savur beni doğrum dediğine

    ah şu ahlaklı insanlar nerde

    kurallarının hamurunda
    doğrularının en dibinde
    yine kendileri var

    karanlık ve aydınlık
    seçim midir?
    bir bebeğin içinde
    şeytanlar var mıdır?

    insanlar türlü türlü
    önseller neden aynı
    aynı bilinç havuzunda
    dolanan balıklar gibi

    bilinmeyenin peşinde
    yüzdüm yüzdüm boşa yüzdüm
    dimyat’a pirince giderken
    evdeki bulgurdan oldum

    hüküm günü gelir mi?
    bekler durur ahlaklı
    gider mi vaadedilene?
    yoksa bir avuç toprak mı?
    genlerine kodlanmış kutsalları
    ayırt edemez kötülüğü

    bırak dokunma olduğu gibi kalsın
    sonsuz zaman içinde bu bir bilmece

    bırak dokunma olduğu gibi kalsın
    sonsuz zaman içinde bu bir bilmece

    söz - müzik: ilhamdaş, esindaş
    bas gitar: esindaş
    gitar, klavye: ilhamdaş
    vokal: sudaş
  • Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder