• Bergüdaş - Ben Neyim? (te neş)




    Bergüdaş Oluşumun İçinde Albümü 4. şarkısı:

    00:17
    yıllar geçtikçe biriken çaresizliğim
    anlamsızlaştırıyor çabalarımı

    00:40
    kaçmak için açtığım deliğe
    yaşantımı sığdıramıyorum
    suspus oluyor hayallerim

    01:14
    azıcık biriken sevincim
    daha parlamadan sönüyor
    parmaklarım eriyor, tutamıyorum
    üstüme geliyor kaçındıklarım

    01:48
    ben bu bilgileri neden öğrendim
    kapladıkları yere bile değmezmiş

    02:34
    beynimin tozlu raflarında biriken
    tüm anlamsızlıklar sakince yanmalı

    02:57
    tanrım neden beni terk ettin?
    neden, neden terk ettin? (x2)

    03:31
    acılar, pişmanlıklar yükseldi göğe
    gök kalksa gelse bu dünyaya
    alamaz senden yükünü
    söz haksa bile dolsa gönlüne
    karbon bazlısın işte

    04:51
    aslında ürettiğin içinde boğuluyorsun
    içinde suyla su içinde
    yavaş yavaş çözülüyorsun

    05:36
    gözlerime bak ve söyle
    ben neyim bu yapının özünde?
    öğrenilmiş çaresizliğim
    uzatıyor tüm işkencemi

    söz - müzik: ilhamdaş, esindaş
    bas gitar: esindaş
    gitar, klavye: ilhamdaş
    vokal: sudaş
  • Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder